Mehmet Ali Özkazak, görev yaptığı Salihli Devlet Hastanesi'nde uzun yıllar sağlık memuru olarak hizmet verdikten sonra hayatını kaybetti.
Acı haber, Manisa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından duyurulurken, hastane çalışanları ve sağlık camiasında büyük üzüntüye neden oldu.
İl Sağlık Müdürü Zeren'den taziye mesajı
Mehmet Fatih Zeren yayımladığı başsağlığı mesajında, Mehmet Ali Özkazak'ın vefatını derin bir üzüntüyle öğrendiklerini belirtti.
Zeren, mesajında merhuma Allah'tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve tüm sağlık camiasına sabır ve başsağlığı dileklerini iletti.

Sağlık camiasından başsağlığı mesajları
Uzun yıllar Salihli Devlet Hastanesi'nde görev yapan Mehmet Ali Özkazak'ın vefatı üzerine sağlık yöneticileri, mesai arkadaşları ve hastane çalışanları da taziye mesajları paylaşarak ailesine sabır diledi.




