Mehmet Ali Özkazak, görev yaptığı Salihli Devlet Hastanesi'nde uzun yıllar sağlık memuru olarak hizmet verdikten sonra hayatını kaybetti.

Makilik alanda çıkan yangında 30 dönüm alan kül oldu
Makilik alanda çıkan yangında 30 dönüm alan kül oldu
İçeriği Görüntüle

Acı haber, Manisa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından duyurulurken, hastane çalışanları ve sağlık camiasında büyük üzüntüye neden oldu.

İl Sağlık Müdürü Zeren'den taziye mesajı

Mehmet Fatih Zeren yayımladığı başsağlığı mesajında, Mehmet Ali Özkazak'ın vefatını derin bir üzüntüyle öğrendiklerini belirtti.

Zeren, mesajında merhuma Allah'tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve tüm sağlık camiasına sabır ve başsağlığı dileklerini iletti.

731111151 1430080745814055 1871625907077488675 N

Sağlık camiasından başsağlığı mesajları

Uzun yıllar Salihli Devlet Hastanesi'nde görev yapan Mehmet Ali Özkazak'ın vefatı üzerine sağlık yöneticileri, mesai arkadaşları ve hastane çalışanları da taziye mesajları paylaşarak ailesine sabır diledi.