TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, CHP'de yaşanan süreçle ilgili kendisine yönelik değerlendirmelerde bulunan Kemal Kılıçdaroğlu'na tepki gösterdi. Arınç, Kılıçdaroğlu'nun kendisi hakkında "suizan" yaptığını belirterek özür beklediğini söyledi.

Onlar TV'de gazeteci Barış Terkoğlu'nun sorularını yanıtlayan Arınç, CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile yaptığı görüşmelerin parti içi tartışmalarla hiçbir ilgisinin bulunmadığını ifade etti.

"CHP'nin iç meseleleri hiç konuşulmadı"

Özgür Özel ile iki kez görüştüğünü belirten Arınç, görüşmelerin birinin taziye ziyareti, diğerinin ise Manisa'da düzenlenen geleneksel iftar ve mevlit programına davet amacı taşıdığını söyledi.

Daha sonra Meclis'teki makam odasında gerçekleşen iade-i ziyarette de yalnızca Manisa ve Türkiye gündeminin konuşulduğunu aktaran Arınç, CHP'nin iç meselelerinin gündeme gelmediğini vurguladı.

Arınç, "Yemin ediyorum, CHP'nin iç meselelerine dair tek bir kelime konuşulmadı. Ben bu konulara hiç girmedim, Özgür Bey de büyük bir siyasi nezaket göstererek konuyu asla açmadı" ifadelerini kullandı.

"Kemal Bey hakkında olumlu şeyler söyledim"

Görüşme sırasında Kılıçdaroğlu hakkında olumlu değerlendirmelerde bulunduğunu belirten Arınç, siyasi tartışmaların hiçbir yerinde olmadığını söyledi.

Arınç, "Hatta o görüşmede Özgür Bey'e, Kemal Bey hakkında son derece olumlu ve yapıcı şeyler söyledim. Siyasi tartışmaların hiçbir yerinde değilim" dedi.

"Bana özür borcu olduğunu düşünüyorum"

CHP'de Adnan Beker ve Ümit Dikbayır'a ihraç iddiası
CHP'de Adnan Beker ve Ümit Dikbayır'a ihraç iddiası
İçeriği Görüntüle

Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili açıklamalarına şaşırdığını ifade eden Arınç, konuyla ilgili görüşmeleri halinde bunu doğrudan dile getireceğini belirtti.

Arınç, "Kemal Bey'in sözlerine de çok şaşırdım. Kendisiyle görüşürsem de söyleyeceğim. Hakkımda suizan ettiği için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum" diye konuştu.